Szczegóły oferty pracy
Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych
wykształcenie wyższe I lub II stopnia
Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe I lub II stopnia,
6. co najmniej półroczny staż pracy.
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów wynikających z następujących ustaw:
1) Prawo budowlane,
2) Prawo Zamówień Publicznych,
3) o finansach publicznych,
4) Kodeks Postępowania Administracyjnego,
5) o samorządzie gminnym,
6) o ochronie danych osobowych,
oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,
2. znajomość czytania i analizowania dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz zagadnień z zakresu: przygotowania, realizacji i rozliczeń przedsięwzięć inwestycyjnych, w tym z dofinansowaniem środków zewnętrznych w kategorii wodociągowej i kanalizacyjnej, kubaturowej i drogowej,
3. umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, zaangażowanie w powierzone zadania, odporność na stres,
4. posiadanie prawa jazdy kat. B.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów i zapytań ofertowych na wybór wykonawcy robót, usług, dostaw dla zadań inwestycyjnych na stanowisku pracy,
2. przygotowywania i prowadzenie spraw inwestycyjnych, remontowych na terenie gminy, w szczególności przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zapewnieniem prawidłowej realizacji zadań, projektów umów i innych dokumentów, nadzór nad realizacją gminnych inwestycji i remontów,
3. rozliczanie inwestycji i remontów, przeprowadzanie odbiorów, przekazywanie do eksploatacji,
4. realizacja zadań w zakresie inwestycji drogowych i dróg gminnych oraz obiektów mostowych,
5. prowadzenie zbiorczej statystyki inwestycji na drogach,
6. wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem wniosków, realizacją i rozliczeniem projektów inwestycyjnych,
7. sporządzanie sprawozdań, sprawozdań rocznych GUS, PZP, zestawień planów rocznych z realizowanych zadań na stanowisku pracy i referatu,
8. prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim,
9. kontrola pod względem formalnoprawnym i merytorycznym dowodów księgowych z zakresu realizowanych zadań i ich autoryzacja,
10. współudział w opracowywaniu projektu budżetu gminy w zakresie powierzonych zadań i obowiązków,
11. przygotowywanie i przedkładanie radzie gminy projektów uchwał z zakresu stanowiska pracy.
1. list motywacyjny z numerem telefonu lub adresem e-mail,
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8. oświadczenie kandydata do pełnej zdolności do czynności prawnych,
9. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (klauzula informacyjna RODO).
1. stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w siedzibie Urzędu Gminy Wąwolnica, ul. Lubelska 39 (budynek bez windy),
2. praca w godzinach: poniedziałek: 8:00–16:00, wtorek – piątek: 7:00–15:00,
3. praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z interesantem, wyjazdy w teren,
4. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,
5. planowany termin zatrudnienia od 1 maja 2024 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wąwolnica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtował się na poziomie niższym niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub listownie w terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00 pod adresem:
Urząd Gminy Wąwolnica
ul. Lubelska 39
24-160 Wąwolnica
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych”.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, informowani są drogą telefoniczną lub elektroniczną o miejscu, czasie i procedurze dalszego postępowania kwalifikacyjnego kandydatów.
Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Z-ca Wójta Gminy – Grzegorz Dunia – tel. 818825001 wew. 28.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Wąwolnica po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
Regulamin naboru znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
dodano do BIP dnia 04-04-2024 12:46:56
rejestr zmian | Informacje o postępowaniu