Przejdź do treściPrzejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy serwisu
Rozumiem
Urząd Miejski w Wąwolnicy
Urząd Miejski w Wąwolnicy
Adres:  
ul. Lubelska 39, 24-160 Wąwolnica
Telefon:  
81 88 25 072
Fax:  
81 88 26 103
E-mail:  
gmina@wawolnica.pl

Szczegóły oferty pracy

Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych

Symbol oferty:
OR.2110.1.1.2024
Jednostka ogłaszająca:
Urząd Gminy Wąwolnica ul. Lubelska 39 24-160 Wąwolnica
Data ogłoszenia:
2024-04-04
Termin składania dokumentów:
2024-04-19
Wymagane wykształcenie:

wykształcenie wyższe I lub II stopnia

Wymagania związane ze stanowiskiem:

Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, w którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4. nieposzlakowana opinia,

5. wykształcenie wyższe I lub II stopnia,

6. co najmniej półroczny staż pracy.

Wymagania dodatkowe:

1. znajomość przepisów wynikających z następujących ustaw:

1)   Prawo budowlane,

2)   Prawo Zamówień Publicznych,

3)   o finansach publicznych,

4)   Kodeks Postępowania Administracyjnego,

5)   o samorządzie gminnym,

6)   o ochronie danych osobowych,

oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,

2. znajomość czytania i analizowania dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz zagadnień z zakresu: przygotowania, realizacji i rozliczeń przedsięwzięć inwestycyjnych, w tym z dofinansowaniem środków zewnętrznych w kategorii wodociągowej i kanalizacyjnej, kubaturowej i drogowej,

3. umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, zaangażowanie w powierzone zadania, odporność na stres,

4. posiadanie prawa jazdy kat. B.

Zakres obowiązków:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

1. przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów i zapytań ofertowych na wybór wykonawcy robót, usług, dostaw dla zadań inwestycyjnych na stanowisku pracy,

2. przygotowywania i prowadzenie spraw inwestycyjnych, remontowych na terenie gminy, w szczególności przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zapewnieniem prawidłowej realizacji zadań, projektów umów i innych dokumentów, nadzór nad realizacją gminnych inwestycji i remontów,

3. rozliczanie inwestycji i remontów, przeprowadzanie odbiorów, przekazywanie do eksploatacji,

4. realizacja zadań w zakresie inwestycji drogowych i dróg gminnych oraz obiektów mostowych,

5. prowadzenie zbiorczej statystyki inwestycji na drogach,

6. wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem wniosków, realizacją i rozliczeniem projektów inwestycyjnych,

7. sporządzanie sprawozdań, sprawozdań rocznych GUS, PZP, zestawień planów rocznych z realizowanych zadań na stanowisku pracy i referatu,

8. prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim,

9. kontrola pod względem formalnoprawnym i merytorycznym dowodów księgowych z zakresu realizowanych zadań i ich autoryzacja,

10. współudział w opracowywaniu projektu budżetu gminy w zakresie powierzonych zadań i obowiązków,

11. przygotowywanie i przedkładanie radzie gminy projektów uchwał z zakresu stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny z numerem telefonu lub adresem e-mail,

2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

3. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

8. oświadczenie kandydata do pełnej zdolności do czynności prawnych,

9. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (klauzula informacyjna RODO).

Warunki pracy:

1. stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w siedzibie Urzędu Gminy Wąwolnica, ul. Lubelska 39 (budynek bez windy),

2. praca w godzinach: poniedziałek: 8:00–16:00, wtorek – piątek: 7:00–15:00,

3. praca przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z interesantem, wyjazdy w teren,

4. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę,

5. planowany termin zatrudnienia od 1 maja 2024 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Wąwolnica, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub listownie w terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00 pod adresem:

 

Urząd Gminy Wąwolnica

ul. Lubelska 39

24-160 Wąwolnica

 

w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. inwestycji i zamówień publicznych”.

Uwagi:

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, informowani są drogą telefoniczną lub elektroniczną o miejscu, czasie i procedurze dalszego postępowania kwalifikacyjnego kandydatów.

 Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Z-ca Wójta Gminy – Grzegorz Dunia – tel. 818825001 wew. 28.

 Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Wąwolnica po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.

 Regulamin naboru znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej.

 Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Izabela Skocz
dodano do BIP dnia 04-04-2024 12:46:56
rejestr zmian | Informacje o postępowaniu