Przejdź do treściPrzejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy serwisu
Rozumiem

Urząd Miejski w Wąwolnicy

Urząd Miejski w Wąwolnicy
Adres:  
ul. Lubelska 39, 24-160 Wąwolnica
Telefon:  
81 88 25 072
Fax:  
81 88 26 103
E-mail:  
gmina@wawolnica.pl

Kierownik Zakladu Gospodarki Komunalnej w Wąwolnicy

Jednostka ogłaszająca:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Wąwolnicy Rynek 32 24-160 Wąwolnica
Data ogłoszenia:
2025-06-02
Termin składania dokumentów:
2025-06-30
Wymagane wykształcenie:

wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie inżynierii i gospodarki wodnej, inżynierii środowiska, ochrony środowiska, budownictwa),

Wymagania związane ze stanowiskiem:

     I.        Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy
    o pracownikach samorządowych,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie inżynierii i gospodarki wodnej, inżynierii środowiska, ochrony środowiska, budownictwa),
  8. co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym lub prowadzenie działalności gospodarczej przez co najmniej 3 lata o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  9. prawo jazdy kat. B.

 

 

 

   II.        Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność interpretowania aktów prawnych,
  2. umiejętność analizy problemu i poprawnego wyciągania wniosków,
  3. samodzielność i kreatywność,
  4. umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja,
  5. obsługa komputera w środowisku Windows, Microsoft Office,
  6. odporność na stres, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych,
  7. umiejętność kierowania zespołem pracowników i dobra organizacja pracy,
  8. samodzielność w podejmowaniu rozstrzygnięć w ramach prowadzonych zadań,
  9. znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i gospodarki komunalnej, a w szczególności:

– ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

– ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

– ustawy z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej,

– ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,

– ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy,

- ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,

- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,

- przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych RODO),

10. Ponadto wymagana jest znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:

  • Ustawy Prawo budowlane,
  • Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  • Ustawy o ochronie środowiska,
  • Ustawy o drogach publicznych,
  • Ustawy o funduszu sołeckim.
Zakres obowiązków:
  1. nadzór nad statutową działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej,
  2. kierowanie bieżącą działalnością Zakładu Gospodarki Komunalnej, działanie w jego imieniu i reprezentowanie na zewnątrz, na mocy upoważnień udzielonych przez Burmistrza,
  3. wykonywanie  zadań z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników jednostki: organizowanie, kierowanie, kontrola i ocena pracy pracowników zatrudnionych w kierowanej jednostce, zapewnienie przestrzegania w Zakładzie Gospodarki Komunalnej  prawa, porządku i dyscypliny pracy,
  4. nadzór nad powierzonym mieniem komunalnym, w tym zapewnienie właściwego wykorzystania powierzonego majątku zgodnie z przeznaczeniem i zasadą racjonalnej gospodarki,
  5. wydawanie regulaminów, instrukcji i zarządzeń wewnętrznych oraz nadzór nad ich stosowaniem,
  6. nadzór nad eksploatacją i konserwacją wodociągów gminnych, stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
  7. nadzór nad utrzymaniem i pielęgnacją zieleni komunalnej,
  8. nadzór nad utrzymaniem i konserwacją gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, dróg i ulic,
  9. przygotowywanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Zakładu Gospodarki Komunalnej,
  10. wyznaczanie kierunków działania i rozwoju Zakładu Gospodarki Komunalnej
    w ramach działań statutowych,
  11. ustalanie w porozumieniu ze skarbnikiem rocznych planów rzeczowo – finansowych Zakładu Gospodarki Komunalnej i ich wykonywanie,
  12. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej związanych z funkcjonowaniem Zakładu Gospodarki Komunalnej,
  13. nadzór nad gospodarką finansową Zakładu Gospodarki Komunalnej, w tym:

a)     opracowywanie okresowych analiz, informacji, sprawozdań finansowych i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

b)     dokonywanie analizy ekonomicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej
ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kosztów,

c)     dbanie o pozytywne wyniki ekonomiczne Zakładu Gospodarki Komunalnej,

  1. załatwianie bieżących interwencji mieszkańców gminy,
  2. wykonywanie czynności wynikających z udzielonych przez Burmistrza upoważnień i pełnomocnictw.
Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny z numerem telefonu lub adresem e-mail,
  2. (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (poświadczenie co najmniej pięcioletniego stażu pracy, w tym trzech lat na stanowisku kierowniczym lub wykonywania co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku) lub kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  3. pisemna koncepcja pracy na stanowisku Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wąwolnicy,
  4. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  6. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  7. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  9. oświadczenie kandydata do pełnej zdolności do czynności prawnych,
  10. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
Warunki pracy:
  1. miejsce wykonywania pracy – Zakład Gospodarki Komunalnej w Wąwolnicy,
    ul. Rynek 32, 24-160 Wąwolnica – budynek nieprzystosowany do pracy osób niepełnosprawnych,
  2. kierownicze stanowisko urzędnicze,
  3. wyjazdy w teren,
  4. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  5. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

planowany termin zatrudnienia – 1 września 2025r

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wąwolnicy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtował się na poziomie niższym niż 6%.

Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub listownie w terminie do dnia 30 czerwca 2025 r. do godz. 15:00 pod adresem:

 

Urząd Miejski w Wąwolnicy

ul. Lubelska 39

24-160 Wąwolnica

Uwagi:

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, informowani są drogą telefoniczną lub elektroniczną o miejscu, czasie i procedurze dalszego postępowania kwalifikacyjnego kandydatów.

 

Osobą upoważnioną do bezpośrednich kontaktów z kandydatami jest Burmistrz Wąwolnicy – Marcin Łaguna.

 

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Wąwolnicy po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.

 

Regulamin naboru znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce, w której był przeprowadzony nabór oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Angelika Jędruszczak
dodano do BIP dnia 02-06-2025 08:36:51
rejestr zmian | Informacje o postępowaniu